Kérdések és válaszok a Fizetési Pont bankkártyaterminál kapcsán

Kérdések és válaszok a Fizetési Pont bankkártyaterminál kapcsán

Egy korábbi cikkünkben már részletesen bemutattunk 10 érvet a Fizetési Pont POS-terminálja mellett. Meglévő ügyfelek érveit, melynél hitelesebb aligha létezik egy szolgáltatással kapcsolatban.

Mostani összefoglalónkban pedig azokat a kérdéseket szeretnénk nyilvánosan is megválaszolni, amiket a POS-terminálok működésével, telepítésével és üzemeltetésével kapcsolatban tesznek fel az érdeklődők a Fizetési Pont ügyfélszolgálatán.

Gyakori kérdések ügyfeleinktől

„Hogyan válhatok Fizetési Ponttá?”

Érdeklődőként kétféleképpen is kapcsolatba léphetsz velünk: online, a www.fizetesipont.hu oldalon keresztül, vagy felhívhatsz bennünket személyesen is, a +36 (1) 555-74-15 telefonszámon.

„Az ország bármely pontján elérhető a Fizetés Pont POS-terminálja?”

Igen. A Fizetési Pont egyik specialitása, hogy bármely magyar településre örömmel telepít POS-terminált. Már jelenleg is több mint 2000 hazai településen vagyunk jelen.

„Meddig tart egy POS-terminál telepítése?”

Ha szimpatikus az ajánlatunk, akkor egy 20 perces szerződéskötést követően, akár másnap beüzemeljük POS-terminálodat.

„Milyen költségvonzata van a betanításnak, és meddig tart? ”

A Fizetési Pont partnerei számára költségmentes a POS-terminálok beüzemelése. Kollégáink az élesítés után elmagyarázzák és a gyakorlatban is bemutatják a készülékek használatát. A betanítás a beüzemelés részét képezi, tehát ingyenes.

„Melyek a Fizetési Pont bankkártyatermináljának legfőbb előnyei?”  

A Bankkártya.hu független tesztje alapján a Fizetési Pont képes a legolcsóbb alapszolgáltatást (bankkártyával történő fizetés) nyújtani a hazai piacon, standardizált szolgáltatás és minőségi paraméterek mellett. Elsők között léptünk a piacra olyan POS-terminállal, amely a telefonfeltöltést és a csekkbefizetést is lehetővé teszi. Ezeket növelt értékű szolgáltatásoknak hívjuk, hiszen egy jutalékos rendszer keretében pluszbevételt generálnak a vállalkozások részére.

„Magyar nyelvű a terminál kezelőfelülete?”

A Fizetési Pont POS-termináljának menüje magyar nyelvű, így a bankkártya-elfogadó (bolt, szolgáltató, üzlet) és a bankkártyával fizető ügyfél számára is rendkívül egyszerű a használata. További segítségként a felhasználáshoz szükséges összes információ megtalálható a bankkártyaterminálok mellé járó, szintén magyar nyelvű Terminál Kezelői Kézikönyvben.

„Tényleg igényelhető állami támogatás a POS-terminálok telepítésére?”

Igen. POS-terminálok telepítésére is igényelhető állami támogatás. Ennek feltétele, hogy a telepítő cég részt vegyen a magyar állam által finanszírozott POS telepítési programban. Mivel a Fizetési Pont tagja e programnak, ezért bankkártyatermináljaink után igényelhető állami támogatás. Az igénylés folyamatáról és részleteiről szóló legfontosabb információkat már összefoglaltuk egy másik cikkünkben.

„Milyen kártyatípusokkal fizethetnek a Fizetési Pontnál vásárlók?”

Magyarországon a három legelterjedtebb kártyatípus a MasterCard, a Visa és a Maestro. A Fizetési Pontok POS-termináljai mindhárom kártyát problémamentesen elfogadják a vásárlásnál.

„Lehet PayPass-t használni a Fizetési Pontokon?”

A vásárlók természetesen érintőkártyával (PayPass, payWave) is fizethetnek a Fizetési Pontokon, 5000 Ft összeghatárig, PIN-kód megadása nélkül.

“Hogyan történik a napzárás?”

A Fizetési Pont bankkártyaterminálja képes önállóan is napzárást készíteni. Tételes listát nyomtat, ami összevethető a pénztárgéped adataival.

„Mi a teendőm, ha meghibásodik a POS-terminál?”

A legtöbb bankkártyaterminál-hiba online vagy telefonon is elhárítható. Meghibásodás esetén ezért először a telefonos ügyfélszolgálatunk számára kell jelezned a problémát.

Amennyiben mégsem sikerült telefonon vagy online elhárítani a hibát, akkor futárszolgálat segítségével juttatjuk el hozzád az új készüléket. Ha 12 óráig megtörténik az új készülék igénylése, akkor valószínűleg már másnap kezedbe veheted az új POS-terminált. A csere a bankkártya-elfogadó (bolt, üzlet, szolgáltató) számára semmiféle további teendővel (és költséggel) nem jár.

„A bankkártyás ügyfelek tényleg többet vásárolnak?”

A bankkártyás vevők általában magasabb költési hajlandósággal rendelkeznek, mint a készpénzzel fizető vásárlók. Ez pedig jó lehetőséget kínál a Fizetési Pont partnereinek arra, hogy növeljék a bevételeiket.

„Valóban képes bevételt generálni egy POS-terminál?”

POS-termináljaink a bankkártya-elfogadáson túl extra szolgáltatások lebonyolítására is alkalmasak. Az ún. értéknövelt szolgáltatások minden félnek előnyt jelenthetnek. A vásárlók a bankkártyás fizetés mellett egyéb szolgáltatásokat is igénybe vehetnek a terminál segítségével, amely után a bankkártya-elfogadó (kisbolt, üzlet, szolgáltató) jutalékot kap a Fizetési Ponttól.

„Pontosan milyen értéknövelt szolgáltatások léteznek?”

A 6 legfontosabb növelt értékű szolgáltatás az alábbi:

  • Mobilegyenleg-feltöltés,
  • Díjfizetés (csekkbefizetés) terminálon keresztül,
  • PIN-kód csere/megadás,
  • Kártyacsere,
  • Átutalás kártyáról kártyára (számláról számlára),
  • Vásárlással egybekötött kis összegű készpénzfelvétel,
  • Fizetési számlaegyenleg lekérdezése SMS üzenetben.

„Miért nincs minden Fizetési Pontban értéknövelt szolgáltatás?”

A technikai feltétel az összes Fizetési Pont számára adott ahhoz, hogy az alapszolgáltatáson (bankkártya-elfogadás) túl értéknövelt szolgáltatásokat is igénybe vehessenek a vásárlók.

Az értéknövelt szolgáltatások funkció használata tehát opcionális, vagyis a POS-terminált igénylő cég szabadon eldöntheti, szeretne-e élni ezzel a lehetőséggel vagy sem.

Azok számára, akik több szolgáltatást szeretnének kínálni a vásárlóiknak, előnyös lehet a lehetőség. Ahol viszont a magas vevőszám miatt inkább a forgalom pörgetésében érdekelt a menedzsment, ott érdemes alaposan mérlegelni ezt az opciót.

  „Kérdés esetén hová fordulhatok?”

A Fizetési Pont telefonos ügyfélszolgálatán felkészült szakemberek állnak az érdeklődők rendelkezésére. Hétköznapokon 7:00-19:00-ig (szerdán 20:00-ig) érhető el a +36 1 555 7415 telefonszámon.

Kapcsolódó bejegyzések

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk,

Annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk Önöknek, tájékoztatjuk, hogy rendszereinkben karbantartást végzünk 2024. november 10-én (vasárnap) 00 óra 00 perctől hajnali 05:00 óráig, amely során alkalmanként nem lehet bankkártyával fizetni, illetve bankkártyát elfogadni termináljainkon.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönönjük

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.