Bankkártya terminál: Magyar vagy külföldi szolgáltatót válasszak?

Bankkártya terminál: Magyar vagy külföldi szolgáltatót válasszak?

A bankkártya terminál beszerzése egyre égetőbb kérdéssé válik a vállalkozások számára, hiszen 2021 január 1-től Magyarország Kormánya döntésének értelmében az online pénztárgépet használó vállalkozások kötelesek lesznek elektronikus fizetési módot is biztosítani vevőik számára.

A POS terminál kiválasztása során számos tényezőt figyelembe kell venni, ilyenek az ár, a terminál típusa és tudása, és persze a szolgáltató.

Először úgy tűnhet, a megfelelő szolgáltató kiválasztása sokad rangú dolog, hiszen maga a bankkártya elfogadás egy egységesített rendszer, sok különbség nem lehet cég és cég között. Ez ugyan így van, de sok mérgelődéstől kímélheti Ön is meg magát, ha jól választ!

Ügyfélszolgálat

Egy magyar szolgáltató esetén biztos lehet benne, hogy magyarul tud intézni mindent, ami a terminállal kapcsolatos. De mi a helyzet a külföldi cégeknél? A központjuk nem Magyarországon van, így korántsem biztos, hogy a vonal másik végén egy magyarul beszélő ügyfélszolgálatossal találkozunk. Így az ügyintézés sokak számára szinte lehetetlenné is válhat.

Szervizhálózat

A külföldi cégekkel ellentétben a magyar szolgáltatók kiterjedt szervizhálózattal rendelkeznek az ország minden pontján, így sem a terminál telepítésére, sem az esetleges hibák elhárítására nem kell napokat, vagy akár heteket várni. A Fizetési Pont területi képviselői folyamatosan rendelkezésedre állnak és akár még aznap ki tudnak menni, ha a partnereinknek segítségre van szükségük.

Elszámolás pénzneme

A külföldi szolgáltatók sok esetben nem forintban határozzák meg szolgáltatási díjaikat. Így könnyen előfordulhat, hogy az árfolyamok változása miatt minden hónapban más összeget kell fizetni ugyanazért a szolgáltatásért.

A kártyás vásárlások kifizetése

A Fizetési Pontnál a napi vásárlások összegét azonnal, de maximum a következő munkanapon hajnalban elérhetik a partnerek a bankszámláikon. A külföldi szolgáltatók ennél sokkal hosszabb idő, akár 5-6 nap után írják csak jóvá a bevételeket.

Ne gondolkodjon tovább, válassza a megbízható magyar szolgáltatót, a Fizetési Pontot!

Kapcsolódó bejegyzések

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk,

Annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk Önöknek, tájékoztatjuk, hogy rendszereinkben karbantartást végzünk 2024. november 10-én (vasárnap) 00 óra 00 perctől hajnali 05:00 óráig, amely során alkalmanként nem lehet bankkártyával fizetni, illetve bankkártyát elfogadni termináljainkon.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönönjük

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.