Hitelesség és transzparencia – talán a két legfontosabb elvárás az ügyfelek részéről, ami a bizalmas adatokat és tranzakciókat kezelő pénzügyi szolgáltatók esetében hatványozottan igaz.
A Fizetési Pont transzparens működését és árpolitikáját már részletesebben is bemutattuk a bankkártyás fizetés költségeivel foglalkozó piaci körképünkben. Ebben az összefoglalóban pedig az ügyfeleinktől kapott visszajelzéseken keresztül szeretnénk bemutatni az érveinket szolgáltatásunk mellett.
Dióhéjban a POS-szolgáltatásokról
A bankkártyaterminálokat kihelyező cégek alapvetően kétféle szolgáltatást nyújtanak a kártyaelfogadók (boltok, üzletek, szolgáltatók stb.) részére:
- Alapszolgáltatást, aminek köszönhetően biztosított a vásárlók számára a bankkártyás fizetés lehetősége.
- Növelt értékű szolgáltatásokat, amelyek a kártyaelfogadónak és a vásárlóknak is praktikus szolgáltatásokat, valamint ügyfélélményt nyújthatnak.
A kártyakibocsátó társaságok (Mastercard, Visa stb.) elvárásai és az Európai Unió szigorú szabályrendszere miatt az alapszolgáltatások tekintetében szinte semmiféle különbség nem tapasztalható. Minden piaci szereplőre (azaz terminálkihelyező cégre) ugyanazok a szabályok vonatkoznak, amit egységesen be kell tartani.
A bankkártyás fizetést biztosító alapszolgáltatások tehát az áram- és vízszolgáltatáshoz hasonlóan teljesen standardizált üzleti tevékenységek, ahol árverseny van a bankkártyaterminált kihelyező cégek között.
Így érdemes összehasonlítani a POS-terminálokat
A bankkártyaterminálok közötti valódi különbség megértéséhez a szolgáltató- és telepítőcégek szervizhátterét, valamint a kiegészítő vagy növelt értékű szolgáltatásaikat érdemes összehasonlítani egymással. Tapasztalataink szerint az alábbi kérdések merülnek fel a leggyakrabban az érdeklődőknél:
- Pontosan milyen költségekkel kell számolni a bankkártya-elfogadás során?
- Mennyi ideig tart az igénylés és a telepítés?
- Mi történik pontosan meghibásodás vagy szolgáltatóváltás esetén?
- Kinek és milyen feltételekkel igényelhető állami támogatás a POS-terminál telepítéséhez?
- Kell-e fizetni a telepítésért és a betanításért?
- Milyen növelt értékű szolgáltatások kezelésére képes egy POS-terminál a bankkártya-elfogadáson túl?
10 érv ügyfeleinktől, a Fizetési Pont mellett
Úgy véljük, nincs annál hitelesebb érv, mint amit maguk az ügyfeleink osztanak meg velünk a szolgáltatásaink kapcsán. Ennek szellemiségében szeretnénk most megosztani néhány gondolatot, amit ők mondtak a Fizetési Pont terminálokkal kapcsolatban. Pozitív visszajelzéseket valódi ügyfelektől, akik elárulták nekünk, hogy miért minket választottak bankkártyaterminál-partnerüknek.
„Az igényléstől számított 24 órán belül telepítették a POS-terminált.”
– Dongó Péter, budapesti kávézótulajdonos
Ha sürgősen szükséged van egy POS-terminálra, akkor bizonyára elnyeri majd tetszésedet a Fizetési Pont ajánlata, hiszen az üzembe helyezéssel kapcsolatban mi nyújtjuk a piacon a leggyorsabb megoldást. Akár az igényléstől számított 24 órán belül is telepíthetők a POS-termináljaink.
Egyedi előnyünk abban rejlik, hogy nem külső alvállalkozóval dolgozunk, hanem saját munkatársaink telepítik a POS-terminálokat. Más szolgáltatóknál ez a folyamat akár hetekig is eltarthat.
„Tesztgyőztes terminál, ami a legkedvezőbb árú alapszolgáltatást nyújtja a vállalkozásomnak.”
– Kiss Réka, szegedi étterem-üzemeltető
A Bankkartya.hu független portál összehasonlította a hazai POS-terminál szolgáltatók ajánlatait egymással, amit nagy fölénnyel nyert a Fizetési Pont. A teszt eredményei alapján a konkurens szolgáltatók árai akár 165-401 százalékkal is magasabbak lehetnek a Fizetési Pont által kínált ajánlatnál.
„Forgalomelvárás nélkül telepíthető, ezért nem érzek frusztrációt vagy nyomást magamon.”
– Szervák Norbert, pécsi pékség- és cukrászatvezető, 5 bolttal, 1 cukrászdával
A Fizetési Pont partnereinek sem az igénylés során, sem a szerződéskötésnél nem kell minimum forgalomelvárást vállalniuk. POS-termináljaink ezért bárhová telepíthetők, a vállalkozás méretétől függetlenül. Kártyaelfogadó partnereinkkel ezért nem fordulhat elő, hogy kényszerből túlvállalják magukat a szerződéskötésnél.
„Állami támogatással tudtam igényelni POS-terminált, ez nagy segítséget jelentett számomra.”
– Kovács Ramóna, maglódi mesterfodrász
Amennyiben vállalkozásod 2017. november 1-jén még nem rendelkezett POS-terminállal, akkor 24 hónap alatt akár 80.000 Ft állami támogatáshoz is hozzájuthatsz. A Fizetési Pont ugyanis részt vesz a magyar állam által támogatott POS telepítési programban, ami biztosítja a fenti lehetőséget.
„A telepítés után 30 perc alatt megtanították nekünk a POS-terminál szakszerű használatát.”
– Kapp Mihály, várpalotai pizzériatulajdonos
A POS-terminál telepítése után munkatársaink azonnal bemutatják a bankkártyaterminál gyakorlati működését, és válaszolnak az összes felmerülő kérdésedre. Vállalkozásodat az oktatással kapcsolatban semmiféle többletköltség nem terheli.
„Bankfüggetlen, 100 százalékban magyar vállalkozás.”
– Búza Gréta, miskolci kertészettulajdonos
A Fizetési Pontokat üzemeltető P.O.I. Partner Terminál Üzemeltető Kft. teljes mértékben hazai cég, magyarországi tulajdonosokkal. Amennyiben csatlakozol 17.000 fős partneri hálózatunkhoz, úgy döntéseddel támogatod a hazai gazdaságot és munkaerőpiacot.
„Meghibásodás esetén 24 órán belül kicserélik a POS-terminált.”
– Kocsis András, debreceni elektronikai kereskedő
Amennyiben POS-terminálodnak meghibásodását 12 óráig bejelented az ügyfélszolgálatunkon, úgy futárszolgálat segítségével akár másnapra eljuttatjuk hozzád az új terminált. Így elkerülheted a forgalomkiesést, valamint a magyarázkodásból adódó kellemetlenséget és presztízsveszteséget. A bejelentésen kívül semmilyen többletfeladat nem terhel a csere során.
„Jutalékot kapok a terminálomon feltöltött mobilegyenlegek és a csekkbefizetések után.”
– Fazekas Attila, kistarcsai vegyeskereskedés-tulajdonos
Terminálod akár rendszeres bevételhez is juttathatja vállalkozásodat. A Fizetési Pont bankkártyatermináljai ugyanis mobiltelefonegyenleg-feltöltésre és csekkbefizetésekre is használhatók. A növelt értékű szolgáltatások forgalma után pedig a partnerünket jutalék illeti meg. Ennek mértéke akár több százezer forint lehet az évek során. Sőt, a szolgáltatást igénybe vevő vásárlók is jó eséllyel generálnak további bevételt a cégének.
„17.000 partnert számláló szimpatikus brand, ami marketingeszközöket is biztosít számunkra.”
– Monoki Roland, kaposvári gyorsétterem-tulajdonos
A bankkártyaterminál gyors üzembe helyezése után marketingeszközöket is a rendelkezésedre bocsátunk, hogy a vásárlók tudomására hozhasd a kártyás fizetés lehetőségét.