Bankkártyaelfogadás POS terminál nélkül!

Váljon Android telefonod bankkártya terminállá!

A vadonatúj technológia elérhetővé teszi, hogy fizikai terminál és bármilyen plusz hardver nélkül váljon vállalkozásod bankkártyaelfogadóvá.

Mindössze csak egy alkalmazásra lesz szükséged a mobilodon ahhoz, hogy beolvashasd vásárlóid
bankkártyáját fizetéskor.

„Fizetési Pont a világon az első szolgáltató, aki sikeresen hajtott végre SoftPOS technológiával bankkártyás vásárlási tranzakciót Magyarországon, így a vállalat elsőként honosította meg azt a forradalmian új technológiát, ami alapjaiban változtathatja meg a bankkártyás elektronikus fizetési piacot.”

Juss hozzá saját SoftPOS megoldásodhoz!

Nincs más teendőd, mint megrendelni SoftPOS szolgáltatásunkat.
Ezt követően értékesítő kollégánk rövid időn belül fel fog keresni Téged telefonon az általad megadott telefonszámon.
Ahhoz, hogy a terminál nélküli kártyás fizetésünket használhasd a jövőben, az okostelefonodnak:

  • NFC-képesnek kell lennie
  • legalább Android 8.0 operációs rendszerrel kell rendelkeznie
  • rendelkeznie kell a SoftPOS applikációval.

A fizetés soha nem volt még ennyire egyszerű!

Fizessenek vásárlóid mindössze néhány másodperc alatt a SoftPOS-on keresztül!

1. lépés

Add meg a vásárlás összegét

2. lépés

Kérd meg vásárlódat, hogy érintse a telefonod hátuljához kártyáját

3. lépés

A jóváhagyást követően pedig megérkezik a pénz a számládra.

Rendeld meg még ma, hogy az elsők között juthass hozzá a forradalmian új technológiához!

Megrendelem

Válaszd a SoftPOS technológiát, mert…

Bárhol és bármikor fizethetnek nálad

Mindig úton vagy? Nem probléma, hiszen okostelefonod mindig ott lapul a zsebedben, így nem csak üzletedben fizethetnek nálad vásárlóid, vendégeid.

Plusz eszközök igénybevétele nélkül használhatod

Mindössze csak egy okostelefonra letöltött alkalmazásra lesz szükséged.

80.000 Ft állami támogatást adunk ügyfeleinknek

Az állami támogatás már csak a Fizetési Pontnál elérhető, a készlet erejéig!

A legkényelmesebb fizetési megoldás

Nem csak neked, hanem vásárlóid számára is könnyebbség, ha minél gyorsabban fizethetnek. A SoftPOS annyira praktikus, hogy mindössze néhány másodpercig tart a fizetés.

previous arrow
next arrow
Slider

Néhány példa, akiknek érdemes a SoftPOS-t választani:

Taxisoknak

Éttermeknek

Mozgóárusoknak

Piaci árusoknak

Futároknak

Bankkártya terminál autószervizeknek

Szerelőknek

Gyakori kérdések

Milyen típusú telefonokon működik az alkalmazás?

A SoftPOS minden Android 8.0, vagy újabb operációs rendszert futtató telefonon működik, ami megfelel a következő követelményeknek:

  • Rendelkezik beépített biztonságos jelszótárolási funkcióval
  • A szoftvere eredeti, a gyártó által biztosított verzió
  • Telepítve van rajta a Google alkalmazáscsomag, első sorban a Google Store alkalmazásbolt
  • Rendelkezik működő NFC modullal és az bekapcsolt állapotban van
  • Rendelkezik aktív internet kapcsolattal vagy Wifi hozzáféréssel

Összefoglalva a jelenleg kapható Android telefonok és tabletek legnagyobb része kompatibilis az alkalmazással.

Van egy piros pont és egy felkiáltójel a jobb/bal sarokban. Mi az?

A jelzés azt jelenti, hogy ki van kapcsolva az NFC modul. Ne felejtsd el bekapcsolna az alkalmazás elindítása előtt. Bekapcsolni a telefon beállításai között tudod a Beállítások / Kapcsolatok / NFC és fizetés menüpontban.

Van az alkalmazásnak manuális napzárás funkciója?

Az alkalmazás minden nap 23 órakor automatikusan napzárást végez, amelyről az elszámolás. Manuális napzárásra nincsen lehetőség.

Elfelejtettem az alkalmazás PIN-kódját. Mit tegyek?

Újra kell regisztrálnod a készülékedet a következő lépések segítségével:

  1. Töröld a SoftPOS alkalmazás mentett adatait (Beállítások / Alkalmazások / SoftPOS / Tárhely / Adatok törlése).
  2. Lépj be a Kereskedői Portálra és töröld az eszközt. (Terminálok / Terminál ID / Törlés)
  3. Regisztráld újra a terminált. Használhatod az ideiglenes belépési adatokat is a Terminál ID-val. (Terminálok / Terminál ID / Hozzárendelés)

A tranzakció elindítása és a kártya érintése után nem történik semmi.

Elképzelhető, hogy a vevő bankkártyája nem képes az érintéses fizetésre. Ezt minden tranzakció előtt ellenőrizd, hiszen SoftPOS segítségével csak érintéses fizetési tranzakciót tudsz bonyolítani. Győződj meg arról is, hogy a vevő kártyája Mastercard vagy Visa kártya, hiszen a SoftPOS alkalmazással ezeket tudod elfogadni. Utolsó lépésként ellenőrizd, hogy biztosan a megfelelő helyre érintette-e a kártyáját (tehát az NFC chiphez), valamint azt is, hogy elég hosszú ideig ott tartotta-e. A fizetési tranzakció akkor valósul meg, ha mind a négy megjelenő pont zöldre vált a kártya érintésénél.

Milyen kártyákat fogad el a Fizetési Pont SoftPOS?

Az alkalmazás az összes érintéses, EMV-alapú Visa és Mastercard betéti, hitel- és prepaid kártyát elfogadja. Ráadásul a fizetéseket mobil pénztárcák és NFC viselhető fizetőeszközök révén is elfogadhatod.

Mennyi idő áll rendelkezésre elvégezni a tranzakciót?

Egy perc áll rendelkezésre a tranzakció elvégzésére, anélkül, hogy időtúllépés történne.

Milyen összeget tudnak a vevőim a SoftPOS-in keresztül fizetni?

Jelenleg a törvényi PIN-kód mentes limit határáig lehet fizetéseket fogadni. Magyarországon ez az összeg jelenleg 15.000 forint. A limit az érintéses bankkártyákra vonatkozik. Virtuális kártyák (tokenek), azaz az okostelefonokra és okosórákra telepített bankkártyák (ApplePay, GooglePay, SamsungPay) semmilyen összeg fizetése esetén nem kérnek PIN-kódot, így ezek esetében nincsen határa a fizetésnek.

Tudok fogadni PIN-kódos fizetést?

Az alkalmazás jelenlegi verziója nem engedi a PIN-kódos fizetést. Ezt a funkciót az alkalmazás egy későbbi verziójába fogjuk beépíteni.

Az alkalmazásba ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval tudok bejelentkezni, mint a Kereskedői Portálra?

Amennyiben te vagy az adminisztrátor, akkor igen. A Kereskedői Portálon ideiglenes hozzáférést is tudsz generálni.

Elfelejtettem a jelszavam a Kereskedői portálon történő belépéshez. Mit tegyek?

Elfelejtett jelszó esetén jelszóemlékeztető email kérésére van lehetőség az oldalon. Fontos ellenőrizni a megadott email cím helyességét, mert téves megadás esetén semmilyen visszajelzést nem ad az oldal.

Honnan tudom, hogy van-e NFC modul a telefonomban.

Az alkalmazáson belül letesztelheted, hogy működik-e az NFC modul a telefonodban. Egyszerűen csak kattints az Egyéb / Kártya tesztelése menüpontra, és helyezz telefonod hátuljához egy bankkártyát. Tranzakció így nem fog történni, csak az NFC modul működését ellenőrzi a rendszer. Jellemzően az NFC modul a mobilkészülék hátuljának felső 1/3 részén található.

Rendeld meg még ma!

Te is szeretnéd igénybe venni forradalmian új SoftPOS szolgáltatásunkat?
Rendeld meg még ma, hogy vállalkozásod az elsők között legyen!




    Kérdésed maradt?

    Több információra van szükséged?
    Add meg telefonszámodat, és kollégánk visszahív.

    Visszahívást kérek
    Fizetési Pont

    A Fizetési Pont terminál elfogadja:

    Telefonos ügyfélszolgálat

    +36 (1) 577 4664

    Munkanapokon
    07:00-19:00-ig

    Cégadatok

    1027 Budapest, Kapás utca 6-12.
    Cégjegyzékszám: 01-09-294972
    Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

    Kövess minket