Gyakori Kérdések

Egyszerűbb, mint gondolná!

A sárga terminál beszerzésének legegyszerűbb módja az, ha weboldalunkon keresztül (elérhetőségeit megadva) visszahívást kér szakértő kollégánktól.

Amennyiben bármilyen kérdése van a terminál használatával, díjával, beüzemelésével, a vonatkozó állami támogatással, vagy az egyes funkciók használata után járó jutalékokkal kapcsolatban, azt a telefonbeszélgetés során munkatársunk megválaszolja Önnek.
A telefonbeszélgetés alkalmával megtudhatja, hogy vállalkozása hogyan profitálhat a legtöbbet a Fizetési Pont sárga termináljának segítségével. Ezen felül a szerződéskötésre, valamint a terminál bekötésére alkalmas időpontot is egyeztetheti kollégánkkal.

Miután igényelte a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen keresi fel Önt egy előre egyeztetett időpontban. Fontos, hogy az üzleti találkozón mindenképpen legyen jelen a céget jogilag képviselő személy, valamint az alábbi dokumentumok:

  1. a céget képviselő személy személyi igazolványa,

  2. a céget képviselő személy lakcímkártyája.

Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.

A szerződéskötés után a sárga terminált kétféleképpen helyezheti üzembe:

  1. Személyes közreműködés nélkül

    Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki Önnek a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján egyszerűen telepíthet.

  2. Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált

    Ez akár szerződéskötéskor is megtörténhet, vagy egy előre egyeztetett időpontban. Önnek nem kell semmivel készülnie.

A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot is mi biztosítjuk egy SIM-kártyán keresztül mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.

A terminálhoz járó kezelői kézikönyvben minden fontos információt megtalál a terminál működésével kapcsolatban.

Amennyiben egy területi képviselőnk helyezi üzembe a sárga terminálját, úgy ő szóban is elmondja az alapvető tudnivalókat egy rövid oktatás keretein belül. A terminál gördülékeny működéséhez szükséges rendszerfrissítések telepítése automatikusan megtörténik, ezzel Önnek nem kell bajlódnia. Amennyiben a frissítés megkívánja a terminál kezelőjének személyes közreműködését, a terminálon csak a “tovább” gombot kell majd megnyomnia.

Ha a terminál kezelője, vagy üzemeltetője segítséget szeretne kérni, telefonos ügyfélszolgálatunk bármikor rendelkezésére áll.

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 (1) 577-4664

H-P 7:00-19:00 (szerdánként: 7:00-20:00)

Esetleges meghibásodás esetén új terminálja akár már 24 órán belül Önnél lehet.

A terminálon elvégzett manuális napzárástól számítva akár 24 órán belül, de legkésőbb a második banki napon megérkezik Önhöz a vásárlás összege.

Az alap szerződés mellé egy szezonális kiegészítő szerződést biztosítunk.

Ennek feltételei:

  • Legalább 3 hónap szezonon kívüli időszak 1 évben

  • Terminál visszaküldése a szezonon kívüli időszakban

Havonta egyszer állítunk ki számlát partnereink részére, amely meghatalmazás esetén az O.F.SZ. Zrt-nél vezetett vállalati számláról kényelmesen és automatikusan kiegyenlítésre kerül.

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.