A Fizetési Pont sikerének kulcsa: elérhetőség és ügyfélközpontúság

A Fizetési Pont sikerének kulcsa: elérhetőség és ügyfélközpontúság

A vállalkozások világában a megbízható és rugalmas fizetési megoldások ma már nélkülözhetetlenek. Azonban nem mindegy, milyen háttérrel rendelkező szolgáltatóra bízzuk a bankkártya elfogadás kérdését. A Fizetési Pont sikere annak is köszönhető, hogy nemcsak a technológia élvonalában jár, hanem ügyfélköre is változatos, ami megerősíti helyét a hazai piacon. Az alábbi infografika segítségével most egy gyors áttekintést adunk arról, hogy kik és hogyan használják a Fizetési Pont szolgáltatásait. Emellett elemezzük, mi teszi a Fizetési Pontot különlegessé a széleskörű elérhetőségen kívül, és hogyan válhatott a készpénzmentes fizetések meghatározó szereplőjévé Magyarországon.

A Fizetési Pont elérhetősége és a rugalmasság

Az adatok egyik legfontosabb üzenete a Fizetési Pont széleskörű elérhetősége. A szolgáltatás országszerte több ezer településen, a magyar települések közel 80 százalékán már jelen van, így gyakorlatilag bárhol használható. Ez különösen fontos a kisebb településeken és falvakban működő vállalkozások számára, ahol korábban nem volt lehetőség modern, készpénzmentes fizetési megoldások bevezetésére.

A Fizetési Pont rugalmasságát is kiemeli az infografika. Az egyszerűen telepíthető és használható rendszer nem igényel komoly technikai tudást. Sőt, a terminál telepítésének időpontjában személyesen is elmagyaráznak mindent kollégáink a terminál működésével kapcsolatban. Így bárki könnyedén integrálhatja azt üzleti tevékenységébe. Ez a hozzáférhetőség és rugalmasság teszi lehetővé, hogy a szolgáltatás egyre népszerűbb a hazai kkv-k körében.

Átlagos havi bevétel településtípusonként

Az adatok alapján a terminálokon áthaladó, havi átlagos forgalom 47,1 százaléka a fővárosból, 30,2 százaléka a megyei jogú városokból származik, míg az egyéb településeken ez az érték 22,8 százalék. Ez azt mutatja, hogy minél nagyobb településen használják a terminált, annál többet lehet vele keresni. Ennek az oka lehet a nagyobb városok lakóinak innovációra való törekvése, illetve a nagyobb ügyfélkör és a magasabb vásárlóerő.

Az előző bekezdés alapján azt hihetnénk, hogy a Fizetési Pont Budapesten van jelen a legerősebben, de ezt nem tükrözik a településadatok.

Az adatok alapján az látható, hogy az összes kihelyezett terminál csupán 13,4 százaléka található a fővárosban, míg 21,1 százaléka valamely megyei jogú városban található. Ez az eloszlás azt jelzi, hogy cégünk bár Budapesten és a megyei jogú városokban is jelentős ügyfélbázissal rendelkeznek, a kisebb települések dominálnak összességében.

A Fizetési Pont és a sokszínű ügyfélkör

Ami a bevételeket illeti, bár az infografika nem tartalmazza az egyes tevékenységek pontos bevételi adatait, a legmagasabb bevételt generáló tevékenységi körök hasonlóak az ügyfeleink által leggyakrabban választott tevékenységi körökhöz. Ez arra utal, hogy a vendéglátás és az élelmiszer-kereskedelem nemcsak népszerű, hanem jövedelmező üzletág is.

Ügyfeleink nemek közti megoszlása alapján valamivel több férfi, mint női ügyféllel rendelkezünk. Emellett az is láthatóvá vált az infografikából, hogy nem ugyanazon tevékenységi körök a legnépszerűbbek a nemek között. Nem annyira meglepő, hogy a nők közül többen foglalkoznak ruházati termékek kereskedelmével, míg a férfiak esetében többen foglalkoznak járműjavítással.

Miért érdemes a Fizetési Pontot választani?

A fentiek alapján világos, hogy a Fizetési Pont minden településtípust, iparágat és ügyfélkört lefedő szolgáltatást nyújt. Az innovatív megoldásaink nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kisebb üzletek számára is megfizethetőek és könnyen használhatóak. Az infografika adatai rávilágítanak arra, hogy nemcsak a városokban, hanem a kisebb településeken is egyre nagyobb az igény a modern fizetési megoldások iránt.

Célunk, hogy a vállalkozások bármilyen méretben és iparágban sikeresen és gördülékenyen tudják fogadni a kártyás fizetéseket. Ügyfeleink sikere a mi sikerünk is, és mindent megteszünk azért, hogy modern, megbízható és költséghatékony szolgáltatásokat nyújtsunk a magyar piacon.

Válassza a Fizetési Pontot, ha gyors, biztonságos és rugalmas kártyás fizetési megoldásra van szüksége – bárhol az országban!

Kapcsolódó bejegyzések

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy az O.F.SZ. Országos Fizetési Szolgáltató Zrt. és a Fizetési Pont Terminál Üzemeltető Kft. rendszereiben általános karbantartást végzünk.

Az alábbi szolgáltatásaink korlátozottan lesznek elérhetőek várhatóan 
2024. október 25. 22:00 órától 2024. október 27. 12:00 óráig:

  • Fizetési Kapun az átutalások nem lesznek elérhetőek, 
  • OFSZ kártyák a Fizetési Pontos terminálon nem lesznek használhatóak, 
  • bankkártyás tranzakciók elszámolásai később lesznek láthatóak az egyenlegben,
  • a kiküldött SMS nem a pontos összeget fogja tartalmazni. 

A karbantartást követően minden pénzmozgás és tranzakció rendezésre kerül.

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.