A Fizetési Pont és egy turisztikai vállalkozás története 

A Fizetési Pont és egy turisztikai vállalkozás története 

Első esettanulmányunkban egy turizmus és vendéglátás területén működő családi vállalkozás történetét osztjuk meg. A cég fesztiválrendezvényeket, koncerteket, és egyedi élményeket biztosít látogatói számára a festői Tisza-tó partján, Tiszafüreden. Legújabb sorozatunk célja, hogy partnereink érdekes történeteiből inspirációt merítve egyre többen csatlakozzanak a hazai kkv szektorhoz. Mert a Fizetési Pont elkötelezett a hazai vállalkozások iránt.

A rendezvény létrejötte 

Tóth József családi vállalkozása évek óta sikeresen szervez rendezvényeket különböző helyszíneken például a tiszafüredi kempingben, vagy a Retro Jazz Clubban. Mindezek mellett korábban Tiszafüred legnagyobb fesztiválján, a Halasnapokon is évről-évre részt vettek, ahol italt árusítottak. Azonban a koronavírus okozta világjárvány sajnos Tiszafüred kulturális életében is jelentős negatív hatásokat gyakorolt. 2023-ra a rendezvény finanszírozása nehézségekbe ütközött, és 2023-ban végleg megszűnt volna, így a vállalkozás új irányt vett.  

A vállalkozó felkereste az önkormányzatot és felajánlotta, hogy a családi vállalkozásán keresztül megszervezik ők a rendezvényt. Ugyanis a cég történetében fontos szerepet játszik a vendéglátás, koncertszervezés, valamint a helyi közösség támogatása. Az önkormányzat ebbe belement, sőt ingyenesen biztosította a helyszínt is a rendezvényhez.  

Ezzel pedig megszületett a Tisza-tó Feszt 2023-ban, amelyre már az első évben is több, mint 11 ezer ember látogatott el. Majd a következő, 2024-es évben is nagyon népszerű lett a fesztivál, közel 15 ezer ember látogatott el a helyszínre július 11. és 14. között. A több ezer látogató azonban komoly kihívásokat is hozott magával. 

A kihívások 

Egy nagyszabású fesztivál szervezése során számos váratlan nehézség merülhet fel a kezdeti időszakban. Nem volt ez másként, a Tisza-tó Feszt esetében sem. Az egyik legnagyobb problémát a legelején a fellépők kifizetése jelentette, hiszen a népszerű előadók és zenekarok szerződtetése is már jelentős költségekkel járt. Már csak az költséges beruházásként tekinthető, hogy valaki megszeretné jeleníteni az előadókat a marketingkommunikációs anyagokban. A cég tapasztalatlansága az ekkora volumenű élő koncertes rendezvények szervezésében szintén kihívást jelentett, bár ezt szépen tudták menedzselni, köszönhetően annak, hogy ügyesen kamatoztatták a korábbi tapasztalataikat. 

A Fizetési Pont szerepe 

Az együttműködés a Fizetési Ponttal kulcsszerepet játszott abban, hogy a vállalkozás gördülékenyen tudja kezelni a látogatók fizetéseit. 2020-ban egy ismerős ajánlotta Józsefék számára a Fizetési Pontot, majd egyből fel is keresték a helyi területi képviselőt, akinek sikerült is meggyőznie őt. Ezt követően a szerződéskötés nagyon gyorsan ment, másnapra már telepítette is a területi képviselő a terminált, és József vállalkozása már használatba is vette azt. A gyors telepítés és az azonnali használat lehetősége rendkívül pozitív tapasztalat volt számukra, különösen az időérzékeny vendéglátás szegmensben. 

Nem volt többhetes, többhónapos bírálat, a terminál már másnap működött

– meséli a vállalkozás vezetője. Ez a rugalmasság és gyorsaság volt az, ami miatt később további terminálok beszerzésére is sort kerítettek. 

A családi vállalkozás dinamikája kihat a fesztiválra 

A cég egy igazi családi vállalkozás, ahol a vállalkozás vezetőjének párja a cégvezető-helyettes, és az alkalmazottak között is megtalálhatóak családtagok és barátok. Ez a közvetlen légkör és összetartás különleges energiát ad a rendezvények szervezéséhez és lebonyolításához, amelyet a látogatók is érzékelhetnek. 

Ez az esettanulmány jól szemlélteti, hogyan tud a Fizetési Pont hatékonyan hozzájárulni a vállalkozások sikeréhez a legnagyobb kihívások közepette is. A gyors telepítés, a könnyű használat és a helyi képviselőkkel való gördülékeny együttműködés mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az ilyen nagyszabású események zavartalanul működjenek. 

Ez a történet egy példa arra, hogyan válhat egy turisztikai vállalkozás a helyi közösség egyik meghatározó szereplőjévé, és hogyan tud egy szolgáltatás, mint a Fizetési Pont, segíteni az ilyen események zökkenőmentes lebonyolításában. 

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.