10 érv a bankkártya elfogadás mellett

10 érv a bankkártya elfogadás mellett

Az MNB adatai szerint 2019 harmadik negyedévében 19 százalékkal növekedett a bankkártyás vásárlások száma és 22 százalékkal a vásárlások értéke Magyarországon az előző év azonos időszakához képest. A hazai bankkártyás elfogadóhelyek száma továbbra is változatlanul 115 ezer körül alakul, a bankkártya elfogadó termináloké pedig 145 ezer fölött van. Ezért most mutatunk 10 érvet a bankkártya elfogadás mellet.

Így felmerül a kérdés, hogy miért van még mindig számtalan olyan vállalkozás az országban, ahol a mai napig nem lehet bankkártyával fizetni? A Fizetési Pont erre nyújt megoldást akár a legkisebb vállalkozások számára is.

A Fizetési Pont POS terminálja számos előnyt nyújt a vásárlónak és az eladónak is:

  1. Versenyképesség növekedése – A vásárlók legnagyobb része elvárja a bankkártyás fizetési lehetőséget.
  2. Kényelem – A bankkártya kisebb helyen elfér, mint egy pénzzel teli tárca.
  3. Gyorsaság – A Fizetési Pont POS terminálon történő bankkártyás fizetés gyorsítja a vásárlási folyamatot.
  4. Csökken a hibák lehetősége – Nem a pénztárosnak kell kiszámolnia a visszajárót, nem tud ebben hibázni.
  5. Impulzusvásárlások – A boltban megvásárolt termékek mennyiségét nem korlátozza a vásárlónál lévő készpénz mennyisége.
  6. A vásárló nehezebben gondolja meg magát – Ha a vásárló elhagyja a boltot, hogy felvegyen pénzt az automatából, nem biztos, hogy visszamegy a boltba.
  7. A vásárlás biztonsága – A vásárlási tranzakció biztonságosabbá válik.
  8. A bolt biztonsága – Mivel kevesebb készpénz van a kasszában, csökken a betörés és rablás veszélye.
  9. Elszámolás – Pontosítja, gyorsítja és egyszerűsíti a napi elszámolást és a könyvelést.
  10. Értéknövelt szolgáltatások – A Fizetés Pont POS termináljai bevételt is hoznak a vállalkozás számára a mobilegyenleg- feltöltés, a sárgacsekk befizetés és a Príma kupon értékesítés segítségével.
Kapcsolódó bejegyzések

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.

Visszahívás kérése

Szolgáltatásunk csak vállalkozók és társas vállalkozások számára érhető el.

Amennyiben Ön már szerződött ügyfelünk és az ügyfélszolgálattal kívánja felvenni a kapcsolatot, kérjük hívjon minket a +36 (1) 577 4664 telefonszámon.