Szerezd be kötelező terminálodat - Ne várj tovább!

Igényeld saját POS terminálodat még ma!

Bármikor tudunk megoldást biztosítani!

2021. január 1-jétől minden online kasszát használó kereskedő köteles biztosítani az elektronikus fizetés lehetőségét.

Vagyis bankkártya terminált kell biztosítani a vásárlóinak.

A terminál pluszbevétel és kényelem a vevőnek

A terminál nem egyszerűen pluszbevételt jelent – bár ez sem jelentéktelen. És 2020-ban a kártyás fizetések száma 17 százalékkal, értéke 21 százalékkal nőtt…

De emellett kényelmet is ad a vásárlónak: egyszerű, gyors, és ami most még fontosabb, biztonságos fizetési lehetőséget biztosít.

A beszerzés kötelező – de nem mindegy, hogy mikor történik. Sok kereskedő decemberben, a határidő előtt, kapkodva néz majd terminál után – és ekkor már több hónapnyi extra bevételről marad le.

Az ügyfélkör bővül, a költségek csökkennek – hisz nem kell a készpénzt tárolni, szállítani -, a vásárlás gyorsul.

Kerüld el a büntetést, szerezd be terminálodat mielőbb!

Fontos tudnod, hogy a törvényi megfeleléshez nem elegendő a bankkártya-elfogadói szerződés bemutatása, 2021. január 1-től kötelező elektronikus fizetési megoldással rendelkezni.

Válaszd a Fizetési Pont elektronikus fizetési megoldását, mert mi megkönnyítjük számodra a törvényi megfelelést:

pipa
egy új, telefonra telepíthető terminállal rukkoltunk elő, így bármikor képesek vagyunk az igények kielégítésére,
pipa
80 000 forintos vissza nem térítendő állami támogatással és
pipa
0,95%-os forgalmi díjunkkal nagyon olcsón megoldható a törvényi kötelezettségnek való megfelelést.

Kinek ajánlott már most beszerezni a terminált?

Ha az üzletedre ismersz a listában, neked szól az ajánlatunk:

Személyes ajánlatot kérekAzonnal megkötöm a szerződést

Mire számíts Fizetési Pont terminál választásakor?

1. Gyors ügyintézésre: az ajánlatkérés után azonnal felhívunk.
2. Egyedi, személyre szabott ajánlatot adunk, ami neked a legelőnyösebb.
3. 30 napos próbaidőszakot adunk, hogy eldönthesd, meg vagy-e elégedve a szolgáltatással.
4. A bevételt 24 órán belül jóváírjuk a partnereink számláján.
5. És ha gond adódna, segítőkész ügyfélszolgálatunk bármikor készségesen segít.

Amit még emellé adunk...

  • Marketingeszközöket biztosítunk minden partnerünknek, hogy ezzel is segítsünk a forgalom növelésében.
  • Az értéknövelt szolgáltatások révén (csekkbefizetés, mobilegyenleg feltöltés, Príma kupon értékesítés) kedvezményeket biztosítunk.
  • A terminálhoz kedvezményes bankszámlát és bankkártyát biztosítunk.

Szerződj velünk!

Űrlapunk kitöltése után munkatársunk felkeres telefonon, minden kérdésedre válaszol, továbbá tájékoztat egyedi lehetőségeidről.




    Kérdése maradt?

    Több információra van szüksége?
    Adja meg telefonszámát, és kollégánk visszahívja Önt.

    Visszahívást kérek
    Fizetési Pont

    A Fizetési Pont terminál elfogadja:

    Telefonos ügyfélszolgálat

    +36 (1) 577 4664
    Munkanapokon: 7.00-19.00
    Szerda: 7.00-20.00

    Ügyfélszolgálatunk a nyitvatartási időn túl is rendelkezésére áll mindennap, hétvégén és ünnepnapokon is, a nap 24 órájában a halaszthatatlan ügyek intézésében!

    Cégadatok

    1026 Budapest, Pasaréti út 83.
    Cégjegyzékszám: 01-09-294972
    Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

    Kövessen minket!