Bankkártya-elfogadás POS terminál nélkül

Változtassa Android telefonját bankkártya terminállá

Új terminált igényelne? Egyedi/Innovatív technológiánknak köszönhetően fizikai terminál és bármilyen plusz hardver nélkül tegye vállalkozását bankkártya-elfogadóvá.

Mindössze csak egy alkalmazásra lesz szüksége a mobilján ahhoz, hogy beolvashassa vásárlóinak
bankkártyáját fizetéskor.

„A Fizetési Pont a világon az első szolgáltató, aki sikeresen hajtott végre SoftPOS technológiával bankkártyás vásárlási tranzakciót Magyarországon. Vállalatunk elsőként honosította meg azt az innovatív technológiát, amely alapjaiban változtathatja meg a bankkártyás elektronikus fizetési piacot.”

Jusson hozzá saját SoftPOS megoldásához!

Nincs más teendője, mint megrendelni SoftPOS szolgáltatásunkat.
Ezt követően értékesítő kollégánk rövid időn belül fel fogja keresni Önt telefonon a megadott telefonszámon.
Ahhoz, hogy a terminál nélküli kártyás fizetésünket használhassa a jövőben, az okostelefonjának:

  • NFC-képesnek kell lennie
  • legalább Android 8.0 operációs rendszerrel kell rendelkeznie
  • rendelkeznie kell a SoftPOS applikációval.

A fizetés soha nem volt még ennyire egyszerű!

Fizessenek vásárló mindössze néhány másodperc alatt a SoftPOS-on keresztül!

1. lépés

Adja meg a vásárlás összegét

2. lépés

Kérje meg a vásárlót, hogy érintse telefonja hátuljához a kártyáját

3. lépés

A jóváhagyást követően megérkezik a pénz a számlájára

Rendelje meg még ma, hogy az elsők között juthasson hozzá a forradalmian új technológiához!

Megrendelem

Válassza a SoftPOS technológiát, mert…

fp-softpos-slider-01

Bárhol és bármikor fizethetnek Önnél

Állandóan úton van? Nem probléma, hiszen okostelefonja mindig ott lapul a zsebében, így nem kizárólag üzletében fizethetnek vásárlói és vendégei.

fp-softpos-slider-02

Plusz eszközök igénybevétele nélkül tudja használni

Mindössze csak egy okostelefonra letöltött alkalmazásra lesz szüksége.

fp-softpos-slider-04

A legkényelmesebb fizetési megoldás

Nem csak Önnek, hanem vásárlóinak is könnyebbség, ha minél gyorsabban fizethetnek. A SoftPOS annyira praktikus, hogy mindössze néhány másodpercig tart a fizetés.

previous arrow
next arrow

Néhány példa, hogy kiknek érdemes a SoftPOS-t választani:

Taxisoknak

Éttermeknek

Mozgóárusoknak

Piaci árusoknak

Futároknak

Bankkártya terminál autószervizeknek

Szerelőknek

Gyakori kérdések

Milyen típusú telefonokon működik az alkalmazás?

A SoftPOS minden Android 8.0, vagy újabb operációs rendszert futtató telefonon működik, ami megfelel a következő követelményeknek:

  • Rendelkezik beépített biztonságos jelszótárolási funkcióval
  • A szoftvere eredeti, a gyártó által biztosított verzió
  • Telepítve van rajta a Google alkalmazáscsomag, első sorban a Google Store alkalmazásbolt
  • Rendelkezik működő NFC modullal és az bekapcsolt állapotban van
  • Rendelkezik aktív internet kapcsolattal vagy Wifi hozzáféréssel

Összefoglalva a jelenleg kapható Android telefonok és tabletek legnagyobb része kompatibilis az alkalmazással.

Piros pont és felkiáltójel jelenik meg a jobb/bal sarokban. Mit jelez a rendszer?

A jelzés azt jelenti, hogy ki van kapcsolva az NFC modul. Ne felejtse el bekapcsolni az alkalmazást elindítása előtt. Bekapcsolni a telefon beállításai között tudja a Beállítások / Kapcsolatok / NFC és fizetés menüpontban.

Manuális napzárás funkciója

Az alkalmazás minden nap 23 órakor automatikusan napzárást végez, amelyről az elszámolás. Manuális napzárásra nincsen lehetőség.

Elfelejtettem az alkalmazás PIN-kódját. Mit tegyek?

Újra kell regisztrálnia készülékét a következő lépések segítségével:

  1. Törölje a SoftPOS alkalmazás mentett adatait
    Beállítások / Alkalmazások / SoftPOS / Tárhely / Adatok törlése
  1. Lépjen be a Kereskedői Portálra, majd törölje az eszközt Terminálok / Terminál ID / Törlés
  2. Regisztrálja újra a terminált. Adja meg a Terminál ID-t, amelyhez használhatja az ideiglenes belépési adatokat. Terminálok / Terminál ID / Hozzárendelés

A tranzakció elindítása és a kártya érintése után nem történik semmi.

Elképzelhető, hogy a vevő bankkártyája nem képes az érintéses fizetésre. Ezt minden tranzakció előtt ellenőrizze, hiszen SoftPOS segítségével csak érintéses fizetési tranzakciót tud bonyolítani. Győződjön meg arról is, hogy a vevő kártyája Mastercard vagy Visa kártya, hiszen a SoftPOS alkalmazás ezeket tudja fogadni. Utolsó lépésként ellenőrizze, hogy biztosan a megfelelő helyre érintette-e a kártyát (az NFC chiphez), valamint azt is, hogy elég hosszú ideig tartotta-e ott. A fizetési tranzakció akkor valósul meg, ha mind a négy megjelenő pont zöldre vált a kártya érintésénél.

Milyen kártyákat fogad el a Fizetési Pont SoftPOS?

Az alkalmazás az összes érintéses, EMV-alapú Visa és Mastercard betéti, hitel- és prepaid kártyát tudja fogadni. Ráadásul a fizetéseket mobil pénztárcák és NFC viselhető fizetőeszközök révén is elfogadhatja.

Mennyi idő áll rendelkezésre elvégezni a tranzakciót?

Egy perc áll rendelkezésre a tranzakció elvégzésére, anélkül, hogy időtúllépés történne.

Milyen összeget tudnak a vevőim a SoftPOS-in keresztül fizetni?

Jelenleg a törvényi PIN-kód mentes limit határáig lehet fizetéseket fogadni. Magyarországon ez az összeg jelenleg 15.000 forint. A limit az érintéses bankkártyákra vonatkozik. Virtuális kártyák (tokenek), azaz az okostelefonokra és okosórákra telepített bankkártyák (ApplePay, GooglePay, SamsungPay) semmilyen összeg fizetése esetén nem kérnek PIN-kódot, így ezek esetében nincsen határa a fizetésnek.

Tudok fogadni PIN-kódos fizetést?

Igen, az alkalmazás engedi a PIN-kódos fizetést.

Az alkalmazásba ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval tudok bejelentkezni, mint a Kereskedői Portálra?

Amennyiben Ön az adminisztrátor, akkor igen. A Kereskedői Portálon ideiglenes hozzáférést is tud generálni.

Elfelejtette a jelszavát a Kereskedői portálon történő belépéshez. Mi a teendő?

Elfelejtett jelszó esetén jelszóemlékeztető email kérésére van lehetőség az oldalon. Fontos ellenőrizni a megadott email cím helyességét, mert téves megadás esetén semmilyen visszajelzést nem ad az oldal.

Honnan tudja, hogy telefonja rendelkezik-e NFC modullal?

Az alkalmazáson belül letesztelheti, hogy működik-e az NFC modul a telefonjában. Egyszerűen csak kattintson az Egyéb / Kártya tesztelése menüpontra, és helyezzen telefonja hátuljához egy bankkártyát. Ez esetben tranzakció nem fog történni, csak az NFC modul működését ellenőrzi a rendszer. Jellemzően az NFC modul a mobilkészülék hátuljának felső 1/3 részén található.

Rendelje meg még ma!

Ön is szeretné igénybe venni forradalmian új SoftPOS szolgáltatásunkat?
Rendelje meg még ma, hogy vállalkozása az elsők között legyen!

AZ ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ-T ELOLVASTAM ÉS ELFOGADOM. HOZZÁJÁRULOK A MEGADOTT ADATAIM KEZELÉSÉHEZ.

Kérdése maradt?

Több információra van szüksége?
Adja meg telefonszámát, és kollégánk visszahívja Önt.

Visszahívást kérek
Fizetési Pont

A Fizetési Pont terminál elfogadja:

Telefonos ügyfélszolgálat

+36 (1) 577 4664
Munkanapokon: 7.00-19.00
Szerda: 7.00-20.00

Ügyfélszolgálatunk a nyitvatartási időn túl is rendelkezésére áll mindennap, hétvégén és ünnepnapokon is, a nap 24 órájában a halaszthatatlan ügyek intézésében!

Cégadatok

1026 Budapest, Pasaréti út 83.
Cégjegyzékszám: 01-09-294972
Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Kövessen minket!