A visszahívás után rövid időn belül használhatod új POS-terminálod

Ügyintézésünkben gyorsaságra és maximális átláthatóságra
törekszünk, így rövid időn belül és kockázatmentesen kezdheted meg a
kártyás fizetések lebonyolítását!

Vedd fel velünk a
kapcsolatot

Kollégánk rövid időn belül
visszahív

Hogyan működik részletesen

Visszahívunk

Segítünk, hogy a legjobb döntést hozd meg.

Amennyiben szimpatikus Neked a Fizetési Pont sárga terminálja, kérj visszahívást oldalunkon! Szakértő munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot az általad megadott telefonszámon.

A beszélgetés alatt minden kérdést feltehetsz, illetve rögtön igényelheted a szerződéskötést, valamint a terminál kihelyezését is. Ezen kívül a beszélgetés végére pontosan átlátod majd, hogy specifikusan a Te vállalkozásod hogyan profitálhat leginkább a sárga terminálokkal járó, vállalkozásra szabható előnyökből.

Szerződéskötés

Miután igényelted a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen felkeres egy előre egyeztetett időpontban. Az üzleti találkozón mindenképpen legyen jelen a céget jogilag képviselő személy, valamint az alábbi dokumentumok:

  1. a céget képviselő személy személyi igazolványa,
  2. a céget képviselő személy lakcímkártyája.

Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.

Terminál beüzemelése

A szerződéskötés után a sárga terminálodat kétféleképpen helyezheted üzembe:

  1. Személyes közreműködés nélkül
    Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki számodra a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján rendkívül egyszerűen telepíthetsz.
  2. Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált
    Előre egyeztetett időpontban kollégánk kiszáll hozzád. Neked nem kell semmivel készülnöd.

A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot is mi biztosítjuk egy SIM-kártyán lévő mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.

Kérdésed maradt?

Több információra van szükséged?
Add meg telefonszámodat, és kollégánk visszahív.

Visszahívást kérek
Fizetési Pont

A Fizetési Pont terminál elfogadja:

Telefonos ügyfélszolgálat

+36 (1) 577 4664
Munkanapokon: 7.00-19.00
Szerda: 7.00-20.00

Ügyfélszolgálatunk a nyitvatartási időn túl is rendelkezésedre áll mindennap, hétvégén és ünnepnapokon is, a nap 24 órájában a halaszthatatlan ügyek intézésében!

Cégadatok

1026 Budapest, Pasaréti út 83.
Cégjegyzékszám: 01-09-294972
Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Kövess minket