Nézd meg, melyek azok a kérdések, amelyeket a legtöbbször
kaptunk meg jelenlegi ügyfeleinktől a szerződéskötés előtt!
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan kérhetek Fizetési Pont terminált?
Egyszerűbb, mint gondolnád!
A sárga terminál beszerzésének legegyszerűbb módja az, ha weboldalunkon keresztül (elérhetőségeidet megadva) kérsz visszahívást szakértő kollégánktól. Egy telefonhívás keretében minden fontos információt leegyeztetünk. Ha bármilyen kérdésed van a terminál használatával, díjával, beüzemelésével, a vonatkozó állami támogatással, az egyes funkciók használata után járó jutalékokkal kapcsolatban, azt a telefonbeszélgetés során munkatársunk megválaszolja.
A telefonbeszélgetés célja tehát az, hogy kristálytisztává váljon számodra az, hogy vállalkozásod hogyan profitálhat legjobban a Fizetési Pont sárga termináljának használatának segítségével. Ezen felül a szerződéskötésre és a terminál bekötésére alkalmas időpontot egyeztettek kollégánkkal.
Hogyan zajlik a szerződéskötés?
Miután igényelted a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen felkeres egy előre egyeztetett időpontban. Az üzleti találkozón mindenképpen legyen jelen a céget jogilag képviselő személy, valamint az alábbi dokumentumok:
- a céget képviselő személy személyi igazolványa,
- a céget képviselő személy lakcímkártyája.
Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.
Hogyan kell beüzemelni a terminált?
A szerződéskötés után a sárga terminálodat kétféleképpen helyezheted üzembe:
- Személyes közreműködés nélkül
Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki számodra a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján rendkívül egyszerűen telepíthetsz. - Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált
Ez akár szerződéskötéskor is megtörténhet, vagy egy előre egyeztetett időpontban. Neked nem kell semmivel készülnöd.
A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot is mi biztosítjuk egy SIM-kártyán lévő mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.
Hogyan működik a terminál?
A terminálhoz járó kezelői kézikönyvben minden fontos információt megtalálsz a terminál helyes működéséhez.
Amennyiben egy területi képviselőnk helyezi üzembe a sárga terminálodat, úgy ő szóban is elmondja az alapvető tudnivalókat egy rövid oktatás keretében. A terminál gördülékeny működéséhez szükséges rendszerfrissítések telepítése automatikusan megtörténik, ezzel neked nem kell bajlódnod. Amennyiben a frissítés megkívánja a terminál kezelőjének a személyes közreműködését, a terminálon akkor is mindössze csak a “tovább” gombot kell megnyomni.
Amennyiben a terminál kezelője, vagy üzemeltetője bármikor segítséget szeretne kérni, telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 (1) 577-4664
H-P 7:00-19:00 (szerdánként: 7:00-20:00)
Esetleges meghibásodás esetén új terminálod akár már 24 órán belül nálad lehet.
Mikor érkezik meg a vállalati számlára a terminálon történt vásárlás összege?
A terminálon elvégzett manuális napzárástól számítva akár 24 órán belül, de legkésőbb a második banki napon.
Az üzletem szezonálisan működik. Mi a teendő?
Az alap szerződés mellé egy szezonális kiegészítő szerződést biztosítunk.
Feltételek:
- Legalább 3 hónap szezonon kívüli időszak 1 évben.
- Terminál visszaküldése a szezonon kívüli időszakban.
Hogyan történik a számlázás?
Havonta egyszer állítunk ki számlát partnereink részére, mely meghatalmazás esetén az O.F.SZ. Zrt-nél vezetett vállalati számláról kényelmesen és automatikusan kiegyenlítésre kerül.
Kérdésed maradt?
Több információra van szükséged?
Add meg telefonszámodat, és kollégánk visszahív.
