Nézze meg, melyek azok a kérdések, amelyeket a legtöbbször tettek fel jelenlegi ügyfeleink még szerződéskötés előtt!
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan kérhet Fizetési Pont terminált?
Egyszerűbb, mint gondolná!
A sárga terminál beszerzésének legegyszerűbb módja az, ha weboldalunkon keresztül (elérhetőségeit megadva) visszahívást kér szakértő kollégánktól.
Amennyiben bármilyen kérdése van a terminál használatával, díjával, beüzemelésével, a vonatkozó állami támogatással, vagy az egyes funkciók használata után járó jutalékokkal kapcsolatban, azt a telefonbeszélgetés során munkatársunk megválaszolja Önnek.
A telefonbeszélgetés alkalmával megtudhatja, hogy vállalkozása hogyan profitálhat a legtöbbet a Fizetési Pont sárga termináljának segítségével. Ezen felül a szerződéskötésre, valamint a terminál bekötésére alkalmas időpontot is egyeztetheti kollégánkkal.
Hogyan zajlik a szerződéskötés?
Miután igényelte a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen keresi fel Önt egy előre egyeztetett időpontban. Fontos, hogy az üzleti találkozón mindenképpen legyen jelen a céget jogilag képviselő személy, valamint az alábbi dokumentumok:
- a céget képviselő személy személyi igazolványa,
- a céget képviselő személy lakcímkártyája.
Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.
Hogyan kell beüzemelni a terminált?
A szerződéskötés után a sárga terminált kétféleképpen helyezheti üzembe:
- Személyes közreműködés nélkül
Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki Önnek a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján egyszerűen telepíthet. - Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált
Ez akár szerződéskötéskor is megtörténhet, vagy egy előre egyeztetett időpontban. Önnek nem kell semmivel készülnie.
A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot is mi biztosítjuk egy SIM-kártyán keresztül mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.
Hogyan működik a terminál?
A terminálhoz járó kezelői kézikönyvben minden fontos információt megtalál a terminál működésével kapcsolatban.
Amennyiben egy területi képviselőnk helyezi üzembe a sárga terminálját, úgy ő szóban is elmondja az alapvető tudnivalókat egy rövid oktatás keretein belül. A terminál gördülékeny működéséhez szükséges rendszerfrissítések telepítése automatikusan megtörténik, ezzel Önnek nem kell bajlódnia. Amennyiben a frissítés megkívánja a terminál kezelőjének személyes közreműködését, a terminálon csak a “tovább” gombot kell majd megnyomnia.
Ha a terminál kezelője, vagy üzemeltetője segítséget szeretne kérni, telefonos ügyfélszolgálatunk bármikor rendelkezésére áll.
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 (1) 577-4664
H-P 7:00-19:00 (szerdánként: 7:00-20:00)
Esetleges meghibásodás esetén új terminálja akár már 24 órán belül Önnél lehet.
Mikor érkezik meg a vállalati számlára a terminálon történt vásárlás összege?
A terminálon elvégzett manuális napzárástól számítva akár 24 órán belül, de legkésőbb a második banki napon megérkezik Önhöz a vásárlás összege.
Az üzletem szezonálisan működik. Mi a teendő?
Az alap szerződés mellé egy szezonális kiegészítő szerződést biztosítunk.
Ennek feltételei:
- Legalább 3 hónap szezonon kívüli időszak 1 évben
- Terminál visszaküldése a szezonon kívüli időszakban
Hogyan történik a számlázás?
Havonta egyszer állítunk ki számlát partnereink részére, amely meghatalmazás esetén az O.F.SZ. Zrt-nél vezetett vállalati számláról kényelmesen és automatikusan kiegyenlítésre kerül.
Kérdése maradt?
Több információra van szüksége?
Adja meg telefonszámát, és kollégánk visszahívja Önt.