Gyakran ismételt kérdések

Nézd meg, melyek azok a kérdések, amelyeket a legtöbbször
kaptunk meg jelenlegi ügyfeleinktől a szerződéskötés előtt!

Hogyan kérhetek Fizetési Pont terminált?

Egyszerűbb, mint gondolnád!

A sárga terminál beszerzésének legegyszerűbb módja az, ha weboldalunkon keresztül (elérhetőségeidet megadva) kérsz visszahívást szakértő kollégánktól. Egy telefonhívás keretében minden fontos információt leegyeztetünk. Ha bármilyen kérdésed van a terminál használatával, díjával, beüzemelésével, a vonatkozó állami támogatással, az egyes funkciók használata után járó jutalékokkal kapcsolatban, azt a telefonbeszélgetés során munkatársunk megválaszolja.
A telefonbeszélgetés célja tehát az, hogy kristálytisztává váljon számodra az, hogy vállalkozásod hogyan profitálhat legjobban a Fizetési Pont sárga termináljának használatának segítségével. Ezen felül a szerződéskötésre és a terminál bekötésére alkalmas időpontot egyeztettek kollégánkkal.

Hogyan zajlik a szerződéskötés?

Miután igényelted a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen felkeres egy előre egyeztetett időpontban. Az üzleti találkozón mindenképpen legyen jelen a céget jogilag képviselő személy, valamint az alábbi dokumentumok:

  1. a céget képviselő személy személyi igazolványa,
  2. a céget képviselő személy lakcímkártyája.

Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.

Hogyan kell beüzemelni a terminált?

A szerződéskötés után a sárga terminálodat kétféleképpen helyezheted üzembe:

  1. Személyes közreműködés nélkül
    Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki számodra a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján rendkívül egyszerűen telepíthetsz.
  2. Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált
    Ez akár szerződéskötéskor is megtörténhet, de alapesetben a szerződéskötést követő 48 órán belül kerül rá sor, egy előre egyeztetett időpontban. Neked nem kell semmivel készülnöd.

A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot is mi biztosítjuk egy SIM-kártyán lévő mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.

Hogyan működik a terminál?

A terminálhoz járó kezelői kézikönyvben minden fontos információt megtalálsz a terminál helyes működéséhez.

Amennyiben egy területi képviselőnk helyezi üzembe a sárga terminálodat, úgy ő szóban is elmondja az alapvető tudnivalókat egy rövid oktatás keretében. A terminál gördülékeny működéséhez szükséges rendszerfrissítések telepítése automatikusan megtörténik, ezzel neked nem kell bajlódnod. Amennyiben a frissítés megkívánja a terminál kezelőjének a személyes közreműködését, a terminálon akkor is mindössze csak a “tovább” gombot kell megnyomni.

Amennyiben a terminál kezelője, vagy üzemeltetője bármikor segítséget szeretne kérni, telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 (1) 577-4664

H-P 7:00-19:00 (szerdánként: 7:00-20:00)

Esetleges meghibásodás esetén új terminálod akár már 24 órán belül nálad lehet.

Kérdésed maradt?

Több információra van szükséged?
Add meg telefonszámodat, és kollégánk visszahív.

Visszahívást kérek
Fizetési Pont

A Fizetési Pont terminál elfogadja:

Telefonos ügyfélszolgálat

+36 (1) 577 4664

Munkanapokon
07:00-19:00-ig

Cégadatok

1027 Budapest, Kapás utca 6-12.
Cégjegyzékszám: 01-09-294972
Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Kövess minket