Az államilag támogatott POS-terminálok már csak a Fizetési Pontnál elérhetőek. Kizárólag a készlet erejéig.
Vissza nem térítendő állami támogatás
— Ne maradj ki!
Ki jogosult a vissza nem térítendő támogatásra?
A készlet erejéig minden olyan vállalkozás jogosult államilag támogatott első terminálra vagy államilag támogatott terminálcserére, amelynél 2017. november 1-jén nem volt üzemben POS-terminál.
Mikor, hogyan kapod meg a támogatást?
A 80.000 forint vissza nem térítendő állami támogatást az első 24 hónapban, egyenlő részekre elosztva kapod.
A támogatást biztosítja:



Hogyan kérhetek Fizetési Pont terminált?
A sárga terminál beszerzésének legegyszerűbb módja az, ha weboldalunkon keresztül (elérhetőségeidet megadva) visszahívást kérsz szakértő kollégánktól. Egy telefonhívás keretében minden fontos információt leegyeztetünk. Ha bármilyen kérdésed van a terminál használatával, díjával, beüzemelésével, a vonatkozó állami támogatással, az egyes funkciók használata után járó jutalékokkal kapcsolatban, azt a telefonbeszélgetés során munkatársunk megválaszolja.
A beszélgetés alkalmával lehetőség nyílik a szerződéskötés időpontjának megbeszélésére is, amely akár a telefonbeszélgetéstől számított 24 órán belül megtörténhet.
Szerződéskötés
Miután megigényelted a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen felkeres egy előre egyeztetett időpontban. Az üzleti találkozón mindenképpen legyen jelen a céget jogilag képviselő személy, valamint az alábbi dokumentumok:
1. a céget képviselő személy személyi igazolványa
2. a céget képviselő személy lakcímkártyája.
Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.
Használat
A terminálhoz járó kezelői kézikönyvben minden fontos információt megtalálsz a terminál helyes működéséhez.
Amennyiben egy területi képviselőnk helyezi üzembe a sárga terminálodat, úgy ő szóban is elmondja az alapvető tudnivalókat egy rövid oktatás keretében. A terminál gördülékeny működéséhez szükséges rendszerfrissítések telepítése automatikusan történik, ezzel neked nem kell bajlódnod. Amennyiben a frissítés megkívánja a terminál kezelőjének a személyes közreműködését, a terminálon akkor is mindössze csak a “tovább” gombot kell megnyomni. Amennyiben a terminál kezelője vagy üzemeltetője bármikor segítséget szeretne kérni, telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll:
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36 (1) 577-4664
Munkanapokon: 7:00-19:00 (szerdánként: 7:00-20:00)
Esetleges meghibásodás esetén új terminálodat már akár 24 órán belül megkapod.
Kérdésed maradt?
Több információra van szükséged?
Add meg telefonszámodat, és kollégánk visszahív.

A szerződéskötés után a sárga terminálodat kétféleképpen helyezheted üzembe:
1. Személyes közreműködés nélkül
Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki számodra a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján rendkívül egyszerűen telepíthetsz.
2. Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált
Előre egyeztetett időpontban kollégánk kiszáll hozzád. Neked nem kell semmivel készülnöd.
A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot mi biztosítjuk egy SIM-kártyán lévő mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.