Mint azt már mindannyian tudjuk, jövőre kötelező lesz bankkártya terminál biztosítása az online pénztárgépek használóinak. A beszerzés sok fejtörést okozhat, hiszen a szolgáltatói ajánlatok és kínálkozó lehetőségek útvesztőjében nagyon könnyű eltévedni. Cikkünkben segítünk Neked megválaszolni az eddig még fel nem tett kérdéseket.

Vészesen közeleg a január 1., a bankkártya terminál bevezetésének napja sok vállalkozás számára. Az ajánlatok között kiigazodni egyre nehezebbé válik, hiszen egyre több akcióval találja magát szembe az ember. Erre legtöbbünk nem a legjobban reagál, hiszen csak toljuk maguk előtt a kérdést, megpróbálunk nem foglalkozni vele, hátha megoldja saját magát és egyszer csak ott terem magától egy POS terminál az üzletben. De a valóság nem ilyen egyszerű!

Ki kell választani a legjobb szolgáltatót és megrendelni a terminált még a határidő lejárta előtt, hiszen jövőre már akár komolyabb büntetésekkel is szemben találhatjuk magunkat. Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy most még több terminál elérhető, azonban később sok helyen elfogyhatnak a terminálok. Ne fussunk bele a bosszantó hibába, hogy mire kiválasztunk egy szolgáltatót, addigra ő már nem tud terminált adni és másikat kell keresni.

 

Mindenkinek be kell szereznie bankkártya terminált?

Igaz, a törvényi kötelezettség csak azokra vonatkozik, akiknek online pénztárgépet is üzemeltetniük kell üzletükben, viszont a POS terminál minden vállalkozás számára óriási növekedést hoz a bevétel és a profit tekintetében, teljesen függetlenül attól, hogy kötelező-e számára, vagy nem.

A Mastercard statisztikai adatai alapján a vásárlók akár 20%-kal is többet költenek, ha tudnak egy üzletben kártyával fizetni. Sőt, szívesebben vásárolnak vagy vesznek igénybe szolgáltatást ott, ahol nem kell készpénzzel bajlódniuk.

 

Minek bankkártya terminál, amikor ezt ki lehet kerülni máshogy?

Kikerülni lehet, de nem érdemes! Az azonnali fizetési rendszerre épülő másodlagos azonosító vagy QR kód segítségével indított fizetések a legtöbb vevő és eladó számára is óriási fejtörést fog okozni. A rendszer használata nehézkes, hiszen több technikai feltételnek is meg kell felelnie a bolton kívül a vevőnek is:

  • Rendelkeznie kell egy okostelefonnal.
  • Az okostelefonnak alkalmasnak kell lennie arra, hogy a vevő saját bankjának Netbank alkalmazását a futtassa.
  • A Netbanknak is alkalmasnak kell lenni például egy QR-kódos fizetés feldolgozására, ami a bankok részéről fejlesztést igényel.

Ezen felül a vállalkozás számára is felmerülnek megoldandó kérdések:

  • Ki jogosult a beérkező utalások megtekintésére.
  • A pénztárban dolgozó kolléga honnan fogja tudni, hogy megérkezett-e az átutalás a vállalkozás bankszámlájára?
  • Alkalmas-e a vállalkozás bankjának netbanki rendszere a fogadott utalások azonnali megjelenítésére?

Ezek mind-mind olyan kérdések és problémák, amikre a választ még nem tudhatjuk, hiszen a rendszerek fejlesztése el van maradva.

 

Milyen előny származhat a bankkártya terminál használatából?

Mint ahogy már említettük, a bankkártya terminál jelentős többletbevételt termel vállalkozásodnak, hiszen sokkal többen térnek be olyan üzletbe, ahol lehet kártyával fizetni és ők többet is költenek.

Azt tudtad, hogy vevőidnek fizikai fájdalmat okozhatsz is a készpénzes fizetéssel?

A Massachusettsi Egyetem kutatói vizsgálták a készpénz használatának hatásait az emberi agy működésére. Arra a megállapításra jutottak, hogy a fizetés során minél nagyobb összeget fizetünk készpénzzel, annál erősebben aktiválódik agyunk fájdalomközpontja.

Tehát kijelenthetjük, hogy a kasszánál minél több pénzt kell elővennünk a pénztárcánkból, annál nagyobb fizikai fájdalmat okozunk saját magunknak.

A bankkártyával való fizetésnél a fájdalomközpontunk nem aktiválódik. Ez annak köszönhető, hogy ugyanazzal az egyszerű mozdulattal fizetjük ki a kisebb összeget, mint a nagyobbat. A fájdalmas élmény ilyenkor későbbre tolódik, a bankszámla egyenlegének megnézésének időpontjára, amit viszont már senki nem köt a vásárlási élményhez.

 

Mikor szerezzem be a terminált?

Azt tudjuk, hogy a határidő január 1, de biztos érdemes az utolsó pillanatig várni? Sokan úgy gondolják, ha kicentizik a megrendelést, akkor kevesebbet kell fizetniük, hiszen az idei költségeket megspórolják, de ebben tévednek:

Lehet ez más szolgáltatóknál így van, de a Fizetési Pont „Szerződj most, fizess csak januártól” akciójában a most POS terminált igénylőknek január 1-ig elengedjük:

  • az alapdíjat,
  • a hálózati kapcsolat díját,
  • a havi számlavezetési díjat, és
  • a fizetési kártya havidíját is.

Szerezd be új POS terminálodat még ma, kerüld el a rohamot, legyen lehetőséged válogatni a terminálok között és érkezzen meg időben. Növeld forgalmadat és így profitodat már most!

 

Hívj bennünket értékesítési forródrótunkon: 06 (1) 555-7415 (munkanapokon reggel 7 és este 7 között, akár hétvégén is visszahívunk, ha sürgős…) vagy kattints ide, és hamarosan visszahívunk!

KÖVESS MINKET

add_action( 'wp_footer', 'mycustom_wp_footer' ); function mycustom_wp_footer() { ?>