Rólunk

A Fizetési Pont szolgáltató egyik legfontosabb célja,
hogy olyan vállalkozások számára is biztosítsa a
kártyás fizetést, amelyeknek az eddig elérhetetlen volt.

A Fizetési Pont szolgáltatás

A Fizetési Pont szolgáltatás két, a legfrissebb piaci trendeknek megfelelő technikai eszközön alapul: a modern fizetési kártyákon levő chip kiterjesztett használatán, és a legkorszerűbbnek számító ún. intelligens POS-terminálok rendkívül széles körű hozzáférhetőségén.

Történetünk

Sikerünk 2017 óta töretlen.
Váljon Ön is a részesévé!

Létrehoztuk Magyarország legnagyobb, bankoktól független elektronikus fizetési és innovatív pénzforgalmi hálózatát. Ebben az évben a piacon a mi Szolgáltatásainkat kifejezetten mikro-, kis- és középvállalkozásokra szabtuk, elérhetővé téve számukra azokat az előnyöket, amelyeket eddig csak nagyvállalatok élvezhettek.

A 4 legnagyobb hazai bankkártya-elfogadó közül a mi áraink bizonyultak a legkedvezőbbnek és a szerződéskötést követően a lehető legkorábban mi üzemeljük be termináljainkat. Intelligens POS-termináljainkon bevezettük a mobiltelefonegyenleg-feltöltés, a közüzemi díjfizetés és jutalékfizetési funkciókat. A piacon elérhető POS-terminál szolgáltatók közül 2018-ban is minket választottak a legtöbben.

Újabb és újabb értéknövelt szolgáltatásokat biztosítunk ügyfeleink számára. Ilyen például a Príma gázpalackok rendelése vagy a nagykereskedelmi bevásárlókártya. A kisvállalkozások számára is elérhetővé tettük a non-blended (transzparens) árazást, ahol az összes költség és a bankkártyaterminál-szolgáltató árrése is nyilvános. 2018-hoz képest 51 %-kal növekedtek a tranzakciós forgalmunk.

Magyarországon elsőként a Fizetési Pont tette lehetővé POS termináljain a 15 ezer forint alatti, PIN-kód megadása nélküli vásárlást.

A magyar piacon elsőként mutattuk be a SoftPOS alkalmazást, mely lehetőséget ad rá, hogy ügyfeleink saját mobiltelefon készülékeiket POS-terminálként is tudják használni.

54 %-kal növekedtek a tranzakciós forgalmunk 2019-hez képest.

SoftPOS termékünket továbbfejlesztettük, és pin kód elfogadására is lehet már használni. Nagy örömmel töltött el minket, hogy elnyertük a 2021-es Fintech Awards és CEO awards ÉV POS Terminál Üzemeltetője díjait. A tranzakciós forgalmunk 59 %-kal növekedtek 2020-hoz képest.

Nálunk az ügyfeleink az elsők, így 2022-ben bevezetjük, hogy cégünket két csöngetésből el tud érni. Év elejétől, hogy személyes és online felméréseket végezhessünk el, így ügyfeleink korlátok nélkül tudják visszaadni, hogy mit szeretnek szolgáltatásainkban és milyen egyéni igényeik lennének még. Nálunk az számít, hogy ügyfeleink vállalkozásának pénzügyeit a lehető legkönnyebben, legjobban és leggyorsabban tudja kezelni.

Kérdése maradt?

Több információra van szüksége?
Adja meg telefonszámát, és kollégánk visszahívja Önt.

Visszahívást kérek
Fizetési Pont

A Fizetési Pont terminál elfogadja:

Telefonos ügyfélszolgálat

+36 (1) 577 4664
Munkanapokon: 7.00-19.00
Szerda: 7.00-20.00

Ügyfélszolgálatunk a nyitvatartási időn túl is rendelkezésére áll mindennap, hétvégén és ünnepnapokon is, a nap 24 órájában a halaszthatatlan ügyek intézésében!

Cégadatok

1026 Budapest, Pasaréti út 83.
Cégjegyzékszám: 01-09-294972
Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Kövessen minket!