A visszahívás után rövid időn belül használhatja új POS terminálját

Ügyintézésünkben törekszünk a gyorsaságra és a maximális átláthatóságra, így Ön rövid időn belül és kockázatmentesen kérdezhet a kártyás fizetések lebonyolításáról.

Vegye fel velünk a
kapcsolatot

Kollégánk rövid időn belül
visszahívja

Hogyan működik részletesen

Visszahívjuk

Segítünk, hogy a legjobb döntést hozza meg

Amennyiben szimpatikus Önnek a Fizetési Pont sárga terminálja, kérjen visszahívást oldalunkon! Szakértő munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

A beszélgetés alatt minden kérdést feltehet és rögtön igényelheti is a szerződéskötést, valamint a terminál kihelyezését. Munkatársunk segítségére lesz abban, hogy specifikusan az Ön vállalkozása hogyan profitálhat leginkább a sárga terminálokkal járó, vállalkozásra szabható előnyökből.

Szerződéskötés

Miután igényelte a sárga terminált, területi képviselőnk személyesen fogja felkeresni Önt egy előre egyeztetett időpontban. Az üzleti találkozón mindenképpen jelen kell lennie a céget jogilag képviselő személynek, valamint Önnek az alábbi dokumentumokra lesz szüksége:

  1. a céget képviselő személy személyi igazolványa,
  2. a céget képviselő személy lakcímkártyája.

Az okmányokról a szerződéskötés során fénykép készül.

Terminál beüzemelése

A szerződéskötés után sárga terminálját kétféleképpen helyezheti üzembe:

  1. Személyes közreműködés nélkül
    Ebben az esetben GLS futárszolgálattal küldjük ki Önnek a terminált, amelyet a terminál kezelői kézikönyve alapján egyszerűen telepíthet.
  2. Területi képviselőnk személyesen üzemeli be a terminált
    Egy közösen egyeztetett időpontban kollégánk felkeresi Önt. Önnek nem kell semmivel készülnie.

 

A vezetékes terminálok működéséhez kizárólag áramforrásra lesz szükség, a mobilterminálok pedig egy mobiltelefonhoz hasonlóan, rendszeres töltéssel működnek. A terminál működéséhez szükséges internetkapcsolatot is mi biztosítjuk egy SIM-kártyán lévő mobilinternet formájában, amely része a terminálnak.

Kérdése maradt?

Több információra van szüksége?
Adja meg telefonszámát, és kollégánk visszahívja Önt.

Visszahívást kérek
Fizetési Pont

A Fizetési Pont terminál elfogadja:

Telefonos ügyfélszolgálat

+36 (1) 577 4664
Munkanapokon: 7.00-19.00
Szerda: 7.00-20.00

Ügyfélszolgálatunk a nyitvatartási időn túl is rendelkezésére áll mindennap, hétvégén és ünnepnapokon is, a nap 24 órájában a halaszthatatlan ügyek intézésében!

Cégadatok

1026 Budapest, Pasaréti út 83.
Cégjegyzékszám: 01-09-294972
Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Kövessen minket!